כך קיבלו הבחורים את ראש ישיבת 'אמרי דעת' כשחזר מחו"ל | צפו

נדב דוד No Comments on כך קיבלו הבחורים את ראש ישיבת 'אמרי דעת' כשחזר מחו"ל | צפו

רגע לפני בין המצרים: בישיבת "אמרי דעת" קיבלו את פני ראש הישיבה בשירה חסידית ובפיוטי צפייה לגאולה | כשבני הישיבה פצחו בפיוט מיוחד המעורר על צער השכינה והצפייה לגאולה הקרובה, ראש הישיבה הגר"ש גבאי פרץ בבכי על גלות השכינה | צפו בגלריה ובוידאו

10:18
28.04.24
אבי יעקב No Comments on מי יככבו בקרוב במדורי ה'מאורסים'? בעוד שעות תוכלו לדעת

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בהיכלה של ישיבת "אמרי דעת" בשכונת בית וגן בירושלים קיבלו את פני ראש הישיבה הגאון רבי שאול גבאי שליט"א בשירה ופיוט עם חזרתו ממסע של חיזוק בקהילות היהודיות בחו"ל. במעמד הקבלת פנים רקדו בני הישיבה יחד עם ידידי הישיבה בשירה ופיוטים מיוחדים המעוררים כיסופין לגאולה הקרובה רגע לפני ימי האבל על חורבן בית המקדש.

בני הישיבה פצחו בפיוט הקדוש "יערת דבש" אשר יסודתו בהררי קודש. פיוט מיוחד המעורר על צער השכינה והצפייה לגאולה הקרובה, כשראש הישיבה הגר"ש גבאי פרץ בבכי על גלות השכינה.

 

video
play-sharp-fill
בתוך כך חגגו בני הישיבה את תחילת זמן "כתיבת סוגיות" כפי שמכונה בפי כלל בני ובוגרי הישיבה לדורותיה שנערך כשלושים שנה בהיכל הישיבה מידי סוף זמן, בו יושבים בני הישיבה בשבועות האחרונים של הזמן וחוזרים על כל הסוגיות הנלמדות וביום האחרון מעלים את הסוגיות על הכתב מתוך הזיכרון ומגישים בידיו של ראש הישיבה כאות הודאה והוקרה על שנה של מסירות נפש והכוונה בדרך הלימוד והיראה. בני הישיבה פצחו בשירה מיוחדת לעורר את חשק לימוד התורה וכתיבת הסוגיות.



0 תגובות